Národní výstava psů Ostrava

13.4. 2014 jsme se zúčastnili národní výstavy v Ostravě. Frenki získal ocenění V1, CAC, NV, BOB.

https://nd06.jxs.cz/943/174/2fd3b8b758_100186636_o2.jpg

 

Německý špic velký černý

Frenki Black Re-Jan Moravia

Narodil jsem se 30.3.2011 v Ostravě - Bartovicích v chovné stanici Re-Jan Moravia.

Můj nový domov jsou Bobrovníky kde mám velkou boudu a celou zahradu pro sebe.

Jsem dobrý hlídač jen tak si někoho do svého revíru nepustím.

Někdy mi doma říkají ty ČERTE a ROŠTÁKU ale mají mě rádi .

Má výstavní kariéra začala v šesti měsících a dál pokračuje, můžu se pyšnit titulem

ČESKÝ JUNIOR ŠAMPION, ČESKÝ ŠAMPION A EVROPSKÝ VÍTĚZ 2014

Mé plemeno je v červené knize ohrožených zvířat, je to smutné, ale snad se nás pokusí zachránit, jsme krásní, oddaní, milujeme své páničky a hlídáme si je.